Tingimused

Tööaja arvestus/hinnastus ja miinimumtasu

  • Kolimisel algab arvestus Kolimisrõõm Laost, Punane 42 Tallinn.
  • Lõppeb Kolimisrõõm laos Punane 42 Tallinn.
  • Miinimumtasu on esimese tunni tasu.
  • Pärast esimest tundi arvestatakse aega pooletunni täpsusega.
  • Kolimisteenuse tunnihinnale lisandub väljasõidu tasu vastavalt lähtekoha kaugusele väljaspool Tallinnat. Sõidud algavad Kolimisrõõm OÜ laost, mis asub Punane 42, Lasnamäe Tallinn.
  • Kui Sihtkoht asub Tallinnast väljaspool siis lisandub kolimisteenuse hinnale ka tagasisõidu tasu Kolimisrõõm OÜ lattu: Punane 42 Tallinn.
  • Muud transpordi ja mööblipaigalduse hinnad teostatakse vastavalt pakkumisele või hinnakirjale.

Soovituslik etteteatamise aeg

  • Suuremate kolimiste puhul soovitame vähemalt 1-2 nädalat ette teatada, et saaksime kõik kooskõlastatud ja planeeritud.
  • Väiksemate kolimiste puhul soovitame ette teatada vähemalt 3-5 päeva.
  • Kui soovite kolida nädalavahetusel siis kindlastis soovitame ette teatada paar nädalat kuna nädalavahetuste ajad täituvad kiiresti.

Teenuse broneerimine ja tühistamine

  • Teenuste broneerimine toimub ainult e-maili teel. Telefoni teel tehtud broneeringutele palume teha kinnituse e-mailile.
  • Vähem kui 24h tööpäevadel broneeringu tühistamisest või muutmisest ette teatamisel on Kolimisrõõm OÜ-l õigus nõuda kokkulepitud esimese töötunni ulatuses broneeringu tühistamise tasu.
  • Teenuse tühistamine toimub meili teel – info@kolimisroom.ee

Tasumine

  • Eraisikud – tasumine kohapeal kas sularahas või etteteatamisel pangakaardiga (nutiterminal).
  • Juriidilised isikud – kas kohapeal ette teatamisel pangakaardiga (nutiterminal) või arve alusel.
  • Koostööpartneritele kokkuleppel.

Töömaht

  • Päringu või tellimuse esitamisel palume esitada võimalikult täpne kolimisele kuuluvate esemete kirjeldus või maht.
  • Näiteks: 1 tk voodi, 1tk 140×200 madrats, söögilaud ja 6 söögitooli, 6 kasti kööginõusid, televiisor ja 20 kasti riideid, külmkapp, pesumasin.
  • Palume ka välja tuua, pakendamise soov ehk kas teil on endal pakendid ja pakite ise oma vara või soovite meie poolt pakendamist näiteks kas ainult mööblile või kogu kolitavale varale.
  • Samuti kas soovite osta kolimiskaste ja kas soovite pakkematerjalide varasemat kohaletoimetamist.
  • Kas soovite meiepoolset mööbli demonteerimist või monteerimist.
  • Kas soovite vana mööbli äravedu või utiliseerimist.
  • Kas soovite meiepoolset mööbli ajutist või pikaajalist ladustamist.
  • Kas teil on keskmisest raskemaid esemeid nt. antiikne kapp, klaver, seif või mõni muu raske ese mis kuulub juba eritõste alla.

Põhjuseks on arvestatud tööaeg ning järgmised kliendid keda me soovime teenindada õigeaegselt nii nagu teid. Vastasel juhul hilineme järgmiste klientide juurde ning seetõttu läheb kolijate päev liiga pikaks ning me ei suuda täita oma lubadust klientide ees.

Asukoht

  • Kolimise lähte- ja sihtkoha korrus
  • Uste suurus
  • Kui kitsad või laiad on trepikojad
  • Keerdtrepid
  • Lifti olemasolu
  • Pikad koridorid – kas on vaja platvormkärusid
  • Juurdepääsetavus, kiireim ligipääs majale
  • Millisest välisuksest laadimine toimub
  • Kui lähedale välisuksele pääseb

Kokkulepitud töömahu suurenemine või muutmine

  • Kolimisteenuse kokkulepitud töömahu muutmist on võimalik teostada vähemalt 48h ennem tellimuse algusaega.
  • Juhul kui meil ei ole võimalik ootamatult suurenenud mahtu koheselt ära teostada, kuna uued tellimused pärast teie kolimist on juba kokku lepitud, siis saame uue töö jätkamise aja kokku leppida.

Kolitava vara pakkimine ja pakkimisteenus

  • Kolimisele ja transportimisele kuuluv vara peab olema korrektselt pakendatud ennem vara kolimist kas meie kolijate või kliendi poolt.
  • Kui kolimisele kuuluv vara ei ole eelnevalt meie poolt pakendatud ehk klient pakib ise või ei soovi üldse pakendamist siis kolimisettevõte ei vastuta kolitava vara võimaliku määrdumise, kriimustuste, purunemiste või muude tekkida võivate defektide eest.
  • Kliendi poolse pakkimise puhul palume pakkida kolimisele kuuluv vara võimalikult hästi ehk et asjad ei saaks mõistliku kandmise ja transpordi käigus puruneda ega vigastada.
  • Alati võib meie käest küsida nõu! 
  • Kolimisrõõmu poolse pakendamise soovi korral palume anda varem soovist teada, et teaksime kaasa võtta vajalikud pakendid ja pakkematerjalid teie vara korrektseks kaitsmiseks.

Mööbli montaaž ja mööbli paigaldus

  • Päringu esitamisel palume võimalikult täpset infot:
    • Mööbli tootja
    • Link müüja antud toote või toodete lehele
    • Seina kinnitavate toodete puhul infot mis seinaga on tegemist (nt. kivi või kahekordne kips jne.)
    • Kindlasti anda teada eelnevalt kui on vaja mööblit seina kinnitada/paigaldada, et võtaksime vastavad tööriistad ja vahendid kaasa
    • Kas mööbel on kohal või on vaja ka mööbel kohale transportida või üles kanda
  • Palume teenuse osutamise ajaks teha antud ruum, kus paigaldus toimub, võimalikult tühjaks – see annab meie paigaldajatele võimaluse teostada mööbli montaaž või paigaldus võimalikult kiiresti.

Saada päring

Saada päring