Mis infot peaksin päringu andma oma soovitud teensue kohta
Palume anda võimalikult täpne info kogu soovitud teenuse ja keskkonna kohta kus töö toimub.
- Kolimisteenuse puhul: lähte-ja sihtkoha aadressid, korrused, kas on lifti kasutamise võimalus, võimalikult täpne kolimisele kuuluva vara nimekiri, kas soovite meie poolt pakkimisteenust,kas soovite meie poolt pakkematerjale ja nende varasemat kohaletoimetamist, kas mööblit on vaja demonteerida/monteerida, kitsad uksed/koridorid, 2 korrust korteris sees või muud erisused, kui lähedale saab uksele parkida ja kas parkimine on tasuta, kas on eriti raskeid esemeid: alates 80 kg.
- Monteerimisteenuse/paigalduse puhul: täpne aadress, toodete info / e-poe link / joonised, kas soovite meie poolt ka mööbli kohaletoomist
Palume mööbli kokkupaneku/paigalduse puhul ennem paigaldajate saabumist antud ruumis paigalduseks võimalikult palju ruumi teha, et paigaldus mööduks kiiremini.
- Transpordi puhul võimalikult täpne info kauba kohta, kas soovite maja ette või tuppa vedu, täpne aadress ja korrus, täpne pealekorje koht ja vajalikud dokumendid kauba kättesaamiseks.
Kui olete info edastanud siis same teile kokkulepitud ajal mugavalt kauba koju/ettevõtesse ära tuua ja teie mugavalt enda toimetustega samaaegselt tegeleda.
- Vana mööbli äravedu: Täpne pealekorje aadress ja korrus, pildid utiliseeritavatest toodetest, võimalusel ka mõõdud ja umbkaudne kaal.
Millises piirkonnas me toimetame?
Aitame peamiselt kolida, transportida ja mööblit kokku panna eesti siseselt.
Paikneme Tallinnas. Iganädalaselt teostame ka vedusid kahe kolija/mööbli paigaldajaga tallinnast tartusse ning paigaldame seal ka mööblit. Mujale eestis kokkuleppel.
Kui suurt kolimisautot ma vajan?
Saatke meile võimalikult täpne info oma soovitud kolimisteenuse või transpordi soovi kohta ning me aitame auto suuruse valikul ehk kas läheb tarvis väikest kaubikut või suurt tagaluuk veokit.
Mida sisaldab Kolimisteenus täpsemalt?
Kliendil on vabadus valida kolimisteenuse vormi. Kolimisteenus sisaldab pakkimist, demontaaži/montaaži, esemete peale- ja mahalaadimist kolimisautosse ning transport lähte- ja sihtkoha vahel.
Teostame ka eraldi poest kauba kojuvedu tuppa ja uue mööbli montaaži/paigaldust.
Lisaks pakume ka vana mööbli utiliseerimist.
Siiski ei pea klient kõiki eeltoodud variante kasutama, vaid võib ka isiklikud esemed ise pakendada, mööbli ise lahti võtta ja kokku panna, ning soovi korral ka ainult kolimisauto koos juhiga tellida ja ise kõik muu teha.
Praktikas enim levinud variant on ise isiklikud asjad kastidesse pakendada, lasta kolimisfirmal mööbel demonteerida/monteerida ja ära pakendada ning teostada laadimised ja transport.
Oleme siin selleks, et aidata teid kas osalise või täieliku kolimisega ning muuta teie kolimine murevabaks.
Kuidas ise pakkida isiklikud esemed kolimikastidesse?
Õrnad esemed ja nõud pakkige kas pakkepaberi või muude pehmendustega kolimiskastidesse.
Riided ja pehmed asjad võib pakkida kas kilekottidesse või vastavatesse kolimiskastidesse.
Mööblile/elektroonikale ja klaasist esemetele tuleks erilist tähelepanu pöörata. Võiks kaitsta lainepapi, papp-nurkade, mullikile ja pakkekilega, et kaitse oleks maksimaalne.
Hoiame oma kliendi vara, kuid me ei saa vastutada kliendi enda poolt pakitud vara eest.
Täieliku vara vastutuse jaoks kolimisettevõttelt tuleks tellida ka kolimisfrimalt pakkimisteenus.
Tellitud teenuse tühistamine/edasi lükkamine
Tellitud teenust on võimalik tühistada/edasi lükata tasuta vähemalt 24h ette teatamisega, Väiksema etteteatamise korral on kolimisrõõm OÜ-l õigus nõuda minimaalselt esimese töötunni tasu.
Mis on teie teenuste hinnaks?
Tutvuge meie teenuste hinnakirjaga meie lehel.
Hinnad kehtivad 5 päeva nädalas (v.a riigipühad)
Kolimised riigipühadel, nädalavahetustel ja õhtuti kella 18-st kuni kella 8-ni hommikul kokkuleppel!
Pakkimisel lisandub pakkematerjali hind vastavalt meie hinnakirjale ja reaalsele kulule.
Tööaja arvestus algab, kui kolimismeeskond alustab Kolimisrõõm OÜ laost (punane 42 tallinn) sõitu lähtekohta ning lõppeb kolimisrõõm laost. Keskmiselt lisandub teenuse ajaarvestusele tallinnas ca. 0,5h.
Tallinnast väljaspool lisandub kilomeetri lisatasu.
Tööaega arvestame poole tunni täpsusega.
Minimaalne arvestus on 1 (ühe) töötunni arvestus, kui ei ole muud kokkulepet.
Kuidas toimub Kolimisrõõm teenuste eest tasumine?
- Eraklientide puhul kas peale töö teostamist arvega või sularahas.
Eraklientide puhul on arve maksetähtajaks 7 päeva
- Äriklientide puhul vastavalt kokkuleppele 7 kuni 21 päeva arve alusel.
Kui pikalt pean kolimisteenuse soovist ette teatama?
Mida varem seda parem. Kolimist soovitame võimalikult varakult ette planeerida ja sellesse ka kolimisettevõte kaasata.
Olenevalt teenusest võivad järjekorrad olla 3 päeva kuni 2 nädalat.
Loomulikult kui meil tekib varem aega siis pakume ka selle välja klientidele.
Oma soovitud teenuse teostamise aja saamiseks soovitame vähemalt 7-14 päeva ette broneerida.
Vaadake ka kolimisteenus – pakkimine ja planeerimine.
Tagasiside: Selleks, et saaksime oma töö kvaliteeti ainult tõsta oleksime tänulikud kõikvõimaliku tagasiside eest: info@kolimisroom.ee
Ei leidnud vastust oma küsimusele? Aitame rõõmuga, kui võtad meiega ühendust info@kolimisroom.ee või helistades +372 5681 4088